Followers

Saturday, November 5, 2011

majlis 1 MALAYSIA

hyep readers and stalkers,,,haishh b'habUk sudah saya punya blOg,,sian kamOo sayang,,ngEE~ owkeyh i will clean the dUst-dust ,, :) haa jEng3 sudah bersih sume kekOtOran ,,skUnk kita start stOry kita,,hee
aq nak cter sal incident t'jadi ->

 2.11.2011..:D sEkOlah aku ade uat MAJLIS 1 MALAYSIA..

 2.11.2011 mcm2 incident b'laku,,
~ 6.00 a.m *kring kring kring* jam lOceng b'bunyi,,bngOn mandi pergi sekOlah,,jam gerak aku kOy 6.00 tp kOy 8.00 bwu aku bngOn,,hehee,,tOo nceb my SIS tlOng kejutkan,,apew lg tgOk luar dah cerah,,kelam kabUt bngOn g mndy,mndy ckit2 jewp,,k dah siap pkai bju pew sume ,,my SIS tlOng antar g sekOlah,,dah t'pacak dpan gate sekOlah,,aku dgn sOrang budax laky tOo jewp dtg lmbt,,hareyy ngatkan adew knduri2 at sekOlah ckgu displin bg kad hijau lpas bdax dtg lmbt,,(tp jangkaan kU salah BEB) ,,kena tahan jugak,,*malang2*tp xksah,,duduk sorang2 t'menUng & t'pinggir & duduk dgar penyampaian hadiah,,herm bapak ngantOk gler aku dgar..
*sambil tgn tOngkat aku pnye dagu* t'tbe dgar CLASS 5C mnang HAMPER,,yeyyy mmbe aku mnang,,aku syiOk sorang2 at ctOo,,*awan dOk atas pala dOk pkiaq nak bOdek nak ckit hamper tOo* :) hehe tdy MALANG neyh t'tbe HAPPY kjap,, :) nevermind..
~9.15 centu dah abih penyampaian pew sume,,perhimpunan pown dah b'surai,,pew lg t'kinje2 uat kecOh cri mmbe2 aku,,FINALLY !!aku jumpa jgak mmbe2 aku,,hahaa SAYANG HAMPA,,
~10.00 kmi bEkfEs ramay2 makan NASIK LEMAK,,NIESA n WEYDA tlOng g bly,,hehe,,cehh cry pOrt lepak mkn ,,mulUt dOk sumbat nsik tp pkat dOk gelak2 cmbng2,,t'tbe my sOrang ANAK INDU neyh dtg at kmy,,cehhh y NIESA dOk kata cmneyh at ANAK INDU uhh,,

#pretty2,,cOme here2..jOiN MAKAN nasik lemak,,hahahaa
anak indu tOo dtg then dya pecut lari,,y kmy sume heran arr,,dya lari bwak HAMPER??sume pkat blUr~ anak indU tOo amek mne HAMPER uhh,,rupa2nye bwu ngat HAMPER mmbe aq mnang uhh,,CISS!! BEDEBAH,,uat bek nan dya ,,baekkkk pnya dya curi,,ehehhee,,pew lg an,,sume pakat STOP mkn snggOp g ligan ..hehe,,AKHIRNYA!!dpt jgak HAMPER Too,,hehee...it's very funny ,,PRETTY2,,hahhaa,,

12.00~ KENDURI bwu nak start,,ushhh,,mcm2 adew dOe..tp 2.11.2011 toolaa HARI Y UAT AQ KENYANG ,HARI Y M'MENATKAN & HARI Y VERY FUNNY..ngee~

p/s SOORY entry t'lampau pnjgn,,kLOw bowink xyah bce,,FULLSTOP!!

No comments:

Post a Comment